• 20-10-2018, 09:48:26
    #1
    Platin üye
    Yıllardır forumdayım hiç böyle birşey duymadım.

    Bilgisayar basinda Sürekli çalışmaktan sıkıldım artık bir tane karavan alayim gezeyim falan diye hiç demiyormusunuz ?

    Şahsen ben biraz birikim yapıp alkovenli bir karavan aldıktan sonra kafamin estiği yerlere gidip hem çalışıp hemde kafamı dinlemek istiyorum.
    Sizin içinizde böyle bir istek yok mu ?
  • 20-10-2018, 09:49:32
    #2
    Hocam aynı kafadayım ama ne yazkki olmuyor
  • 20-10-2018, 09:50:43
    #3
    karavan değil de çadır için hazırlıkları yapıyorum uzun bir süre dağ taş orman deniz ıssız yerlerde kimselerin sesini duymadan tribini çekmeden kendimle başbaşa bi hayata ihtiyacım var. şöyle bi 8-10 sene kadar sürmeli
  • 20-10-2018, 09:56:32
    #4
    Platin üye
    HardLaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı kafadayım ama ne yazkki olmuyor
    Olmayan ney hocam ?

    Düşünsene kanyon, göl yada şelale gibi manzaralı bir yere aracı çekeceksin.
    Karavanda zaten elektrik var. Tooway ilede interneti cozersin.
    Dışarısı buz gibi fırtınalı bir hava ama sen içerde klimaları açıp kahveni yudumlarken çalışıyorsun
  • 20-10-2018, 09:57:16
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha 2,3 sene İstanbul'un göbeğinde olacağım. Ama benim de aklımda var bu. Herkesin hayalidir zaten.
  • 20-10-2018, 09:58:32
    #6
    Ben çok istiyordum böyle bir şey yapmayı, yıllardır karavanlara baktım ama çocukar olduktan sonra artık imkansıza yakın. Belki yıllar sonra tekrar düşünebilirim
  • 20-10-2018, 10:05:10
    #7
    Alkoven'den ziyade Eurocity'lere bakıyorum ben. Daha mantıklı.
  • 20-10-2018, 10:08:26
    #8
    Platin üye
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alkoven'den ziyade Eurocity'lere bakıyorum ben. Daha mantıklı.
    evet hocam onlarda mantikli icini kendiniz tasarlayacaksınız sanirim.
  • 20-10-2018, 10:08:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ben yıllardır evden çalışıp kazanıyorum bu yüzdende youtubeye de yatırım yaptım en azından bir kaç yerden gelir elden etmek adına fakat benim gezilerimde motor var