Yıllardır forumdayım hiç böyle birşey duymadım.
Bilgisayar basinda Sürekli çalışmaktan sıkıldım artık bir tane karavan alayim gezeyim falan diye hiç demiyormusunuz ?
Şahsen ben biraz birikim yapıp alkovenli bir karavan aldıktan sonra kafamin estiği yerlere gidip hem çalışıp hemde kafamı dinlemek istiyorum.
Sizin içinizde böyle bir istek yok mu ?
Hem çalışıp hemde gezmek istemiyormusunuz ?
55
●2.468
- 20-10-2018, 09:48:26
- 20-10-2018, 09:56:32Olmayan ney hocam ?HardLaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünsene kanyon, göl yada şelale gibi manzaralı bir yere aracı çekeceksin.
Karavanda zaten elektrik var. Tooway ilede interneti cozersin.
Dışarısı buz gibi fırtınalı bir hava ama sen içerde klimaları açıp kahveni yudumlarken çalışıyorsun
- 20-10-2018, 10:08:26evet hocam onlarda mantikli icini kendiniz tasarlayacaksınız sanirim.Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2018, 10:08:31Üyeliği durdurulduBen yıllardır evden çalışıp kazanıyorum bu yüzdende youtubeye de yatırım yaptım en azından bir kaç yerden gelir elden etmek adına fakat benim gezilerimde motor var