Konu
Hem çalışıp hemde gezmek istemiyormusunuz ?
20-10-2018, 09:57:16
#5
shibacoin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Daha 2,3 sene İstanbul'un göbeğinde olacağım. Ama benim de aklımda var bu. Herkesin hayalidir zaten.