Yıllardır forumdayım hiç böyle birşey duymadım.

Bilgisayar basinda Sürekli çalışmaktan sıkıldım artık bir tane karavan alayim gezeyim falan diye hiç demiyormusunuz ?

Şahsen ben biraz birikim yapıp alkovenli bir karavan aldıktan sonra kafamin estiği yerlere gidip hem çalışıp hemde kafamı dinlemek istiyorum.
Sizin içinizde böyle bir istek yok mu ?