• 16-10-2018, 23:06:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beyler bir düşüncem var neden biz adanada güzelce toplanıp bir güzel kahvaltı yapmıyoruz hem birbibirimizi tanımış oluruz
    ben tanışmayı severim hem fikirlerimizi konuşuruz belki il dışından bile gelen olur yani güzel bir pazar sabahı güzel bir mekanda kahvaltı yapsaka olmazmı
    sonuçta hepimiz aynı trenin yolcusuyuz durak farketmez yani bence böle bir etkinlik yapalım tabi isterseniz

    ayrıca @Coskun; ve @tolgasen; hocalarımız makul görürlerse bir tarih belirler görüşebilirz
    ama özellikle @TahsinCetinkaya; hocamıda beklerim
    tekrardan iyi geceler
  • 16-10-2018, 23:13:24
    #2
    Tarih uyarsa hatay'dan kalkıp gelirim güzel memleketime
  • 16-10-2018, 23:14:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarih uyarsa hatay'dan kalkıp gelirim güzel memleketime
    valla hocam bakalım konuya yogunluk olursa yaplaım inşşşah
  • 16-10-2018, 23:17:06
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler bir düşüncem var neden biz adanada güzelce toplanıp bir güzel kahvaltı yapmıyoruz hem birbibirimizi tanımış oluruz
    ben tanışmayı severim hem fikirlerimizi konuşuruz belki il dışından bile gelen olur yani güzel bir pazar sabahı güzel bir mekanda kahvaltı yapsaka olmazmı
    sonuçta hepimiz aynı trenin yolcusuyuz durak farketmez yani bence böle bir etkinlik yapalım tabi isterseniz

    ayrıca @Coskun; ve @tolgasen; hocalarımız makul görürlerse bir tarih belirler görüşebilirz
    ama özellikle @TahsinCetinkaya; hocamıda beklerim
    tekrardan iyi geceler
    Eyvallah Adanayı özledim. Yazı da güzel kışı da.. Doğrusu pek kış olmuyor Şuanda il dışında Tekirdağ tarafında yazlığımda sonbaharı teneffüs ederken, kayınpederimin sağlık sorunları ile de ilgileniyorum. Gelmek isterim kısmet olur ve vakit bulabilirsem.. Ama bir gün mutlaka
  • 17-10-2018, 10:23:24
    #5
    Olabilir önceden çok sık buluşmalar olurdu son 4-5 senedir hiç öyle olmadı galiba olduysa da görmedim forumda konularını.
  • 17-10-2018, 12:27:15
    #6
    aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler bir düşüncem var neden biz adanada güzelce toplanıp bir güzel kahvaltı yapmıyoruz hem birbibirimizi tanımış oluruz
    ben tanışmayı severim hem fikirlerimizi konuşuruz belki il dışından bile gelen olur yani güzel bir pazar sabahı güzel bir mekanda kahvaltı yapsaka olmazmı
    sonuçta hepimiz aynı trenin yolcusuyuz durak farketmez yani bence böle bir etkinlik yapalım tabi isterseniz

    ayrıca @Coskun; ve @tolgasen; hocalarımız makul görürlerse bir tarih belirler görüşebilirz
    ama özellikle @TahsinCetinkaya; hocamıda beklerim
    tekrardan iyi geceler
    Bir etkinlik olursa mutlaka katılırım.Bu arada Osmaniyeden başka kimse var mı acaba ?
  • 17-10-2018, 13:50:48
    #7
    Adanada buluşma olursa bende gelebilirim