aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler bir düşüncem var neden biz adanada güzelce toplanıp bir güzel kahvaltı yapmıyoruz hem birbibirimizi tanımış oluruz
ben tanışmayı severim hem fikirlerimizi konuşuruz belki il dışından bile gelen olur yani güzel bir pazar sabahı güzel bir mekanda kahvaltı yapsaka olmazmı
sonuçta hepimiz aynı trenin yolcusuyuz durak farketmez yani bence böle bir etkinlik yapalım tabi isterseniz

ayrıca @Coskun; ve @tolgasen; hocalarımız makul görürlerse bir tarih belirler görüşebilirz
ama özellikle @TahsinCetinkaya; hocamıda beklerim
tekrardan iyi geceler
Eyvallah Adanayı özledim. Yazı da güzel kışı da.. Doğrusu pek kış olmuyor Şuanda il dışında Tekirdağ tarafında yazlığımda sonbaharı teneffüs ederken, kayınpederimin sağlık sorunları ile de ilgileniyorum. Gelmek isterim kısmet olur ve vakit bulabilirsem.. Ama bir gün mutlaka