Beyler bir düşüncem var neden biz adanada güzelce toplanıp bir güzel kahvaltı yapmıyoruz hem birbibirimizi tanımış oluruz
ben tanışmayı severim hem fikirlerimizi konuşuruz belki il dışından bile gelen olur yani güzel bir pazar sabahı güzel bir mekanda kahvaltı yapsaka olmazmı
sonuçta hepimiz aynı trenin yolcusuyuz durak farketmez yani bence böle bir etkinlik yapalım tabi isterseniz
ayrıca
@Coskun; ve
@tolgasen; hocalarımız makul görürlerse bir tarih belirler görüşebilirz
ama özellikle
@TahsinCetinkaya; hocamıda beklerim
tekrardan iyi geceler
Bir etkinlik olursa mutlaka katılırım.Bu arada Osmaniyeden başka kimse var mı acaba ?