• 14-10-2018, 09:42:26
    #1
    Merhaba,

    Yıl başından bu yana beta sürümlerinde oldukça bug bulunan macOs işletim sistemi 10.14 mojave'nin kararlı sürümü indirilmeye sunuldu. Ben şu an indiriyorum deneyimlerimi paylaşacağım.
    Yüklemek için app store girip arama kısmına mojave yazıp indirmeniz ve sonra normal şekilde yüklemeniz gerekecektir.

    Uyumlu modeller:
    – 2011 başı veya daha yeni MacBook Pro (Thunderbolt)
    – 2011 başı veya daha yeni iMac (Thunderbolt)
    – 2017 sonu iMac Pro (Thunderbolt)
    – 2011 ortası veya daha yeni Mac Mini (Thunderbolt)
    – 2015 başı veya daha yeni MacBook (USB-C)
    – 2011 ortası veya daha yeni MacBook Air (Thunderbolt)
    – 2013 sonu Mac Pro (Thunderbolt)
    Detaylı inceleme için apple'nin sitesine bakabilirsiniz. https://www.apple.com/tr/macos/mojave/
  • 14-10-2018, 10:07:03
    #2
    çıktığı gibi yükledim güzel olmuş beğendim
  • 14-10-2018, 12:44:24
    #3
    androidcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Yıl başından bu yana beta sürümlerinde oldukça bug bulunan macOs işletim sistemi 10.14 mojave'nin kararlı sürümü indirilmeye sunuldu. Ben şu an indiriyorum deneyimlerimi paylaşacağım.
    Yüklemek için app store girip arama kısmına mojave yazıp indirmeniz ve sonra normal şekilde yüklemeniz gerekecektir.

    Uyumlu modeller:
    – 2011 başı veya daha yeni MacBook Pro (Thunderbolt)
    – 2011 başı veya daha yeni iMac (Thunderbolt)
    – 2017 sonu iMac Pro (Thunderbolt)
    – 2011 ortası veya daha yeni Mac Mini (Thunderbolt)
    – 2015 başı veya daha yeni MacBook (USB-C)
    – 2011 ortası veya daha yeni MacBook Air (Thunderbolt)
    – 2013 sonu Mac Pro (Thunderbolt)
    Detaylı inceleme için apple'nin sitesine bakabilirsiniz. https://www.apple.com/tr/macos/mojave/
    drjacob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıktığı gibi yükledim güzel olmuş beğendim
    Dostlar merhaba,
    Bende de MacBook Pro (15 inç, 2011 Başı) var. El Capitan kullanıyorum çok uzun süredir. Sierra'yı bi defa deneyeyim dedim öyle rezillik görmedim.

    Ne dersiniz? Mojave iş yapar mı ?
  • 14-10-2018, 13:08:44
    #4
    EmpaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar merhaba,
    Bende de MacBook Pro (15 inç, 2011 Başı) var. El Capitan kullanıyorum çok uzun süredir. Sierra'yı bi defa deneyeyim dedim öyle rezillik görmedim.

    Ne dersiniz? Mojave iş yapar mı ?
    ilk deneyim olarak su an iyi, ancak bir kac gun kullanmam lazim
  • 14-10-2018, 13:23:51
    #5
    konu takip
  • 14-10-2018, 15:26:32
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gayet güzel olmuş ufak dokunuşlar ile kullanılabilirliği artırmışlar.
  • 15-10-2018, 08:35:51
    #7
    EmpaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar merhaba,
    Bende de MacBook Pro (15 inç, 2011 Başı) var. El Capitan kullanıyorum çok uzun süredir. Sierra'yı bi defa deneyeyim dedim öyle rezillik görmedim.

    Ne dersiniz? Mojave iş yapar mı ?

    ben kullanıyorum şuan gayet iyi eski sürümler gibi sorunlu değil , şuanlık memnunum
  • 15-10-2018, 08:40:33
    #8
    Millet biraz denesin sonra iyi yorumlar gelirse yükleyelim. Güncellemeleri önden takip etmek her zaman iyi olmuyor )))
  • 15-10-2018, 08:42:23
    #9
    Çıktığı günden beri iMac ile kullanıyorum, herhangi bir sorun yaşamadım.