EmpaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostlar merhaba,
Bende de MacBook Pro (15 inç, 2011 Başı) var. El Capitan kullanıyorum çok uzun süredir. Sierra'yı bi defa deneyeyim dedim öyle rezillik görmedim.

Ne dersiniz? Mojave iş yapar mı ?
ilk deneyim olarak su an iyi, ancak bir kac gun kullanmam lazim