Dostlar merhaba,
Bende de MacBook Pro (15 inç, 2011 Başı) var. El Capitan kullanıyorum çok uzun süredir. Sierra'yı bi defa deneyeyim dedim öyle rezillik görmedim.
Ne dersiniz? Mojave iş yapar mı ?
ben kullanıyorum şuan gayet iyi eski sürümler gibi sorunlu değil , şuanlık memnunum