Merhaba,
Derealizasyon, depersonalisation ve anksiyete hastalıklarını yaşayıp hakikatten atlattım diyen varmı ? Atlattıysa nasıl atlattı? Ne gibi şeyler yaptı?
Derealize - Depersonalize - Anksiyete Yaşayıp Atlatan Varmı?
4
●302
- 10-10-2018, 18:03:22Çok yakından bi tanıdığımda vardı. Anksiyetenin daha şiddetli haliydi hatta. Yüksek kalp ritmi, baygınlık fiziksel etkileriydi. Psikolojik olarak ise tam bir çöküşteydi, anlatılmayacak şekilde. İlaçlar vs. bi yere kadar etki etti. Araştırdı ve EMDR'ı buldu. EMDR terapisiyle 40 gün sonra resmen yenilendi. Araştırmanızı tavsiye ederim.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2018, 18:06:24Nerede aldı bu tedaviyi doktor ismi numarası vs bilgisini iletmesini istesem yardımcı olur mu?EmpaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2018, 18:09:16Ankara'da aldı tedaviyi, tabii ki ileteyim PM üzerinden birazdan.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2018, 18:31:12Anksiyeteler nevrotik rahatsızlıklardır.Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nevrotik rahatsızlıklar o ya da bu şekilde tamamen geçebilir.
Eğer psikotik bir hal almadıysa büyük ihtimalle tamamen geçer.
Sürecin psikoza dönmemesi için profesyonel olarak yardım alması, takip edilmesi gerekir.
