Merhaba,
Derealizasyon, depersonalisation ve anksiyete hastalıklarını yaşayıp hakikatten atlattım diyen varmı ? Atlattıysa nasıl atlattı? Ne gibi şeyler yaptı?
Anksiyeteler nevrotik rahatsızlıklardır.
Nevrotik rahatsızlıklar o ya da bu şekilde tamamen geçebilir.
Eğer psikotik bir hal almadıysa büyük ihtimalle tamamen geçer.
Sürecin psikoza dönmemesi için profesyonel olarak yardım alması, takip edilmesi gerekir.