Merhaba,
Derealizasyon, depersonalisation ve anksiyete hastalıklarını yaşayıp hakikatten atlattım diyen varmı ? Atlattıysa nasıl atlattı? Ne gibi şeyler yaptı?
Çok yakından bi tanıdığımda vardı. Anksiyetenin daha şiddetli haliydi hatta. Yüksek kalp ritmi, baygınlık fiziksel etkileriydi. Psikolojik olarak ise tam bir çöküşteydi, anlatılmayacak şekilde. İlaçlar vs. bi yere kadar etki etti. Araştırdı ve EMDR'ı buldu. EMDR terapisiyle 40 gün sonra resmen yenilendi. Araştırmanızı tavsiye ederim.