• 07-10-2018, 10:40:36
    #19
    Hayırlı tezkereler kardeşim, kazasız belasız bitirmen dileklerimle..
  • 07-10-2018, 10:53:43
    #20
    Bende mebs de yaptim acemi birliğimi hayırlısı ile gidin gelin.
  • 07-10-2018, 10:55:14
    #21
    bende mamakta yaptım 3 sene oldu, On numara yer rahat edersin. Askerlik güzeldir keşke yine gitsem
  • 07-10-2018, 13:16:35
    #22
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hayirli ugurlu olsun hocam. Güle güle git güle güle gel
  • 07-10-2018, 13:43:57
    #23
    Hayırlı teskereleriniz olsun, güle güle gidip güle güle gelin.
  • 07-10-2018, 13:48:16
    #24
    az ilerimde bulunan oldukça büyük merkeze yakin bir birlik. hayirli teskereler
  • 07-10-2018, 14:05:53
    #25
    Hayırlı olsun, allaha emanet olun