Askere Gidiyorum, Bir Süre Yokum Hoşcakalın :)
24
●1.013
- 07-10-2018, 10:40:36Hayırlı tezkereler kardeşim, kazasız belasız bitirmen dileklerimle..
- 07-10-2018, 10:55:14bende mamakta yaptım 3 sene oldu, On numara yer rahat edersin. Askerlik güzeldir keşke yine gitsem
- 07-10-2018, 13:16:35Hayirli ugurlu olsun hocam. Güle güle git güle güle gel