Konu
Askere Gidiyorum, Bir Süre Yokum Hoşcakalın :)
07-10-2018, 10:55:14
#21
ShowYazılım
bende mamakta yaptım 3 sene oldu, On numara yer rahat edersin. Askerlik güzeldir keşke yine gitsem