Pazartesi günü Ankara-Mamak MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI'na askerlik görevi için teslim olacağım.
Uzun süredir buradayız, yüzlerce hatta binlerce ticaret yaptık, birçok dost kazandık. İstemeden de olsa kırgınlar olduysa kusura bakmayın, hakkınıza helal edin ve kendinize iyi bakın.
Bir süre bana ulaşamayabilirsiniz, askerlik görevimi bitirdiğimde mutlaka geri dönüş yapacağım.
Askere Gidiyorum, Bir Süre Yokum Hoşcakalın :)
24
●1.013
- 06-10-2018, 22:44:02
- 06-10-2018, 23:00:59Hayırlı Tezkereler şimdiden başlamak bitirmekin yarısıdır. Ben 465 saydım.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Usta birliğim: Ankara/Balgat Oğuz Türüdü Kışlası
Artık belki Mamak'ta yüz yüze alırız 