• 06-10-2018, 22:44:02
    #1
    Pazartesi günü Ankara-Mamak MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI'na askerlik görevi için teslim olacağım.
    Uzun süredir buradayız, yüzlerce hatta binlerce ticaret yaptık, birçok dost kazandık. İstemeden de olsa kırgınlar olduysa kusura bakmayın, hakkınıza helal edin ve kendinize iyi bakın.
    Bir süre bana ulaşamayabilirsiniz, askerlik görevimi bitirdiğimde mutlaka geri dönüş yapacağım.
  • 06-10-2018, 22:47:44
    #2
    Platin üye
    Umarım sağ sağlim bitirir ve dönersiniz.
  • 06-10-2018, 22:49:01
    #3
    Hayırlı teskereler.
  • 06-10-2018, 22:50:29
    #4
    ankarada yaşıyorum kardeşim. bir isteğin olursa çekinmeden söyle. bende askerden yeni geldim.
    hayırlı teskereler.
  • 06-10-2018, 22:50:32
    #5
    E senden e-book da alamadık Artık belki Mamak'ta yüz yüze alırız

    Hayırlı teskereler dilerim.
  • 06-10-2018, 22:50:34
    #6
    Hayırlı olsun, Allah ayağınıza taş değdirmesin.
  • 06-10-2018, 22:51:10
    #7
    Hayirli ugurlu olsun hocam. Gorevinizin kazasiz belasiz bitmesi dilegi ile. Yolunuz acik olsun.
  • 06-10-2018, 23:00:59
    #8
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi günü Ankara-Mamak MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI'na askerlik görevi için teslim olacağım.
    Uzun süredir buradayız, yüzlerce hatta binlerce ticaret yaptık, birçok dost kazandık. İstemeden de olsa kırgınlar olduysa kusura bakmayın, hakkınıza helal edin ve kendinize iyi bakın.
    Bir süre bana ulaşamayabilirsiniz, askerlik görevimi bitirdiğimde mutlaka geri dönüş yapacağım.
    Hayırlı Tezkereler şimdiden başlamak bitirmekin yarısıdır. Ben 465 saydım.
    Usta birliğim: Ankara/Balgat Oğuz Türüdü Kışlası
  • 06-10-2018, 23:03:16
    #9
    SEO & PR 5421044962
    Hayırlı tezkereler güzeldir mamak lisede staj yaparken orada az klima takmadık😁😊😊