• 07-10-2018, 19:36:34
    #19
    Beni arkadaş olarak ekle bazen bir kaç iş oluyor en azından dürüst birisine benziyorsun kafamda soru işareti kalmadan sana veririm işi



    birde bunu oku belki yardımı olur düşünmen için
    https://www.r10.net/off-topic/192607...ndunuz-mu.html
  • 07-10-2018, 19:41:55
    #20
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni arkadaş olarak ekle bazen bir kaç iş oluyor en azından dürüst birisine benziyorsun kafamda soru işareti kalmadan sana veririm işi



    birde bunu oku belki yardımı olur düşünmen için
    https://www.r10.net/off-topic/192607...ndunuz-mu.html

    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni arkadaş olarak ekle bazen bir kaç iş oluyor en azından dürüst birisine benziyorsun kafamda soru işareti kalmadan sana veririm işi



    birde bunu oku belki yardımı olur düşünmen için
    https://www.r10.net/off-topic/192607...ndunuz-mu.html
    konunu okumuştum. Benimkiler Allaha hamd olsun hayatta ama ayrıyım, şunu anladım ki yanlız yaşıyan kimse keyfinden yanlız yaşamıyor. Soran olunca bende diyorum ki, yanlızlık en güzeli şöyle böyle ama gel birde içime sor. Değerli yorumun için teşekkür ederim.
  • 08-10-2018, 01:49:46
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Netten kazanc sagliyamiyorsaniz, gercek hayattaki isleri deneyebilirsiniz.

    Kendinizi gelistirebileceginiz bir is secerseniz , zamanla cok guzel kazanclar elde edebilirsiniz.

    Hem netle ilgili seyleri bos zamanlarinizda da yapabilirsiniz.
  • 08-10-2018, 01:56:21
    #22
    mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netten kazanc sagliyamiyorsaniz, gercek hayattaki isleri deneyebilirsiniz.

    Kendinizi gelistirebileceginiz bir is secerseniz , zamanla cok guzel kazanclar elde edebilirsiniz.

    Hem netle ilgili seyleri bos zamanlarinizda da yapabilirsiniz.
    Haklısınız, ancak bulunduğum semt dolayısı ile bir iş bulmak gerçekten zor. Tabikii bu bahane değil, fakat sizinde dediğiniz gibi bu şekilde daha fazla devam edemeyeceğim.
    Kaliteli ve devamlı bir iş bulamazsam web'te, gerçek hayattaki iş arayışıma kaldığım yerden devam edeceğim. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
  • 08-10-2018, 02:06:20
    #23
    Guzel kardesim samiyetine inandim ve isveren konumunda olsam yardimci olurdum diye dusunmekteyim.

    Madem bu islere heveslisin insaallah cift tarafli kazanacaginiz bir arkadas cikip sana yardimci olur.

    Ama sen yine baktin olmuyor, bi yerlerde bir seyler icin cabala, durmak maalasef ne maddi, ne manevi kazandirmiyor.
  • 08-10-2018, 02:12:07
    #24
    mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guzel kardesim samiyetine inandim ve isveren konumunda olsam yardimci olurdum diye dusunmekteyim.

    Madem bu islere heveslisin insaallah cift tarafli kazanacaginiz bir arkadas cikip sana yardimci olur.

    Ama sen yine baktin olmuyor, bi yerlerde bir seyler icin cabala, durmak maalasef ne maddi, ne manevi kazandirmiyor.
    Tekrardan güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Biri çıkıp dese ki, kardeşim gel işte örnek veriyorum Ankaradayım. Sana sabit bir iş ayarlıyalım, birlikte birşey yapalım dese bile gidebilicek bir konumdayım.
    Ancak maalesef, henüz bir teklif gelmedi. ( Makale dışında ).
  • 08-10-2018, 03:02:43
    #25
    YakupAnlatiyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, böyle bir konuyu artık açmalıyım diye düşündüm.
    Çok inişli çıkışlı bir hayat yaşıyorum, ne yapacağım artık bilmiyorum!
    Henüz Yirmili yaşlardayım. Ancak yaşadıklarım, tecrübelerim, ve hayal kırıklarım o kadar çok ki ......
    Bu yaşıma kadar kimseye yanlış birşey yapmadım, kimsenin güvenini sarsmadım. ( Güvenim hep sarsıldı o ayrı )
    Ben artık düzgün bir işe, düzgün bir dostluğa ihtiyaç duyuyorum.
    Ailemden ayrıyım, yanlız yaşıyan bir bireyim.
    Buradan özel hayatıma çok girmeyeceğim, ancak gerçekten samimi birisi gelirse anlatmak isterim.
    Ben bir abi, kardeş istiyorum. Bana yol göstersin, bana iş versin istiyorum. Kimseden para talep etmiyorum İş talep ediyorum.
    Kendimle ilgili bir kaç birşey eklemek istiyorum.

    - Kimseye ihanet etmem.
    - Kimsenin arkasından iş çevirmem.
    - Kimseyi yarı yolda bırakmam.
    - Güvendiğim adamı canım pahasına satmam.
    - Hiç bir zaman paragöz bir adam olmadım olmam.
    - Bir çok şeye hemen pratik üretebilirim.
    - Mantığını kullanabilen birisiyim.
    - Projeler v.b şeylerde ileriyi düşünerek yorumlarım.
    - Geleceği düşünüp sağlam adımlar atarım.
    - Bilmediğim birşeyi bir kere gösterilirse aynı şeyi tekrar sormam.
    - Günümün 15 Saati pc başında geçiyorum.
    - Klavyeyi hızlı kullanırım.
    - Diksiyonum ve sesimin güzel olduğu söylenir. ( Bunu ekleme sebebim ise, ses'e ihtiyaç duyulan projeler v.b işler içindir yanlış anlaşılmasın )


    Yani gerçekten birisine ihtiyacınız var ise, beni tercih edebilirsiniz.
    Şuan hayatım ciddi anlamda zorluklarla ve sınvalarda geçiyor. Umarım bir el uzanır'da kurtarır beni.


    Skype adresim : facebookgeneldestek@gmail.com
    Öncelikle şunu söylemeliyim ki herkes bu evrelerden geçiyor güzel hocam herkesin hayatında belli başlı inişler çıkışlar her zaman olmuştur herşey düzelir yerine gelir gün gelir geri dönüp baktığında ne boş şeyler için kendimi üzmüşüm der insan.

    Mecburiyetlerin , ailen , ayrı yaşaman eminim ki hepsinin bir haklı nedeni vardır ama şuandaki ruh halin bu konuyu açtıracak kadar bunaldıysa ansikitiye bozukluğuna doğru gidiyor demektir.

    Psikolog değilim ama ciddi eğitimlerine katıldım iyi bilirim , Allah razı olsun yukardaki arkadaşlarımız bazıları iş bazıları akıl bazıları moral vermiş saolsunlar var olsunlar.

    Benim şahsi önerilerime gelecek olursak seni bilgisayarın başından almamız lazım real ortamlara real işlere sokup insanları etrafında toplayıp güzel vakit geçirmeni sağlamamız lazım eğer bunu yapamassak zamanla dahada kapanacak gibi duruyorsun içine.

    Bana pm atarsan seninle ilk etapta bir çay içip sonra real iş ve ortamlara girmeni sağlayabilirim kısa sürede.
  • 08-10-2018, 03:15:19
    #26
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle şunu söylemeliyim ki herkes bu evrelerden geçiyor güzel hocam herkesin hayatında belli başlı inişler çıkışlar her zaman olmuştur herşey düzelir yerine gelir gün gelir geri dönüp baktığında ne boş şeyler için kendimi üzmüşüm der insan.

    Mecburiyetlerin , ailen , ayrı yaşaman eminim ki hepsinin bir haklı nedeni vardır ama şuandaki ruh halin bu konuyu açtıracak kadar bunaldıysa ansikitiye bozukluğuna doğru gidiyor demektir.

    Psikolog değilim ama ciddi eğitimlerine katıldım iyi bilirim , Allah razı olsun yukardaki arkadaşlarımız bazıları iş bazıları akıl bazıları moral vermiş saolsunlar var olsunlar.

    Benim şahsi önerilerime gelecek olursak seni bilgisayarın başından almamız lazım real ortamlara real işlere sokup insanları etrafında toplayıp güzel vakit geçirmeni sağlamamız lazım eğer bunu yapamassak zamanla dahada kapanacak gibi duruyorsun içine.

    Bana pm atarsan seninle ilk etapta bir çay içip sonra real iş ve ortamlara girmeni sağlayabilirim kısa sürede.
    Öncelikle değerli yorumunuz ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.
    Pm gönderiyorum.
  • 08-10-2018, 09:51:35
    #27
    Üyeliği durduruldu
    İnşallah yardımcı olacak birilerini bulursunuz