UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni arkadaş olarak ekle bazen bir kaç iş oluyor en azından dürüst birisine benziyorsun kafamda soru işareti kalmadan sana veririm işi



birde bunu oku belki yardımı olur düşünmen için
https://www.r10.net/off-topic/192607...ndunuz-mu.html

UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni arkadaş olarak ekle bazen bir kaç iş oluyor en azından dürüst birisine benziyorsun kafamda soru işareti kalmadan sana veririm işi



birde bunu oku belki yardımı olur düşünmen için
https://www.r10.net/off-topic/192607...ndunuz-mu.html
konunu okumuştum. Benimkiler Allaha hamd olsun hayatta ama ayrıyım, şunu anladım ki yanlız yaşıyan kimse keyfinden yanlız yaşamıyor. Soran olunca bende diyorum ki, yanlızlık en güzeli şöyle böyle ama gel birde içime sor. Değerli yorumun için teşekkür ederim.