konunu okumuştum. Benimkiler Allaha hamd olsun hayatta ama ayrıyım, şunu anladım ki yanlız yaşıyan kimse keyfinden yanlız yaşamıyor. Soran olunca bende diyorum ki, yanlızlık en güzeli şöyle böyle ama gel birde içime sor. Değerli yorumun için teşekkür ederim.