mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Guzel kardesim samiyetine inandim ve isveren konumunda olsam yardimci olurdum diye dusunmekteyim.

Madem bu islere heveslisin insaallah cift tarafli kazanacaginiz bir arkadas cikip sana yardimci olur.

Ama sen yine baktin olmuyor, bi yerlerde bir seyler icin cabala, durmak maalasef ne maddi, ne manevi kazandirmiyor.
Tekrardan güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Biri çıkıp dese ki, kardeşim gel işte örnek veriyorum Ankaradayım. Sana sabit bir iş ayarlıyalım, birlikte birşey yapalım dese bile gidebilicek bir konumdayım.
Ancak maalesef, henüz bir teklif gelmedi. ( Makale dışında ).