• 02-10-2018, 21:05:23
    #19
    trafik cezaları her yıl ekim ayında çok fazla kesilir. bir kotaları mı var bilmiyorum bu ayda çok keser polisler, kasım da biraz daha az olur. aralık normalleşir.
  • 02-10-2018, 21:06:37
    #20
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemem ödeyin de 50% indirimden faydalanin.
    %25 tir erken ödeme indirimi bilginize hocam
  • 02-10-2018, 21:13:55
    #21
    geçmiş olsun
  • 02-10-2018, 21:31:32
    #22
    Motorsiklet kullanıyorumü kask ile giderken polis bana dur demiş ben görmemişim 1 saat sonra e devletten mail geldi. Trafik cezanız 360 TL.(dur ihtarına uymamak+cep telefonuyla konuşmak)

    evet telefonla konuşuyordum bunun cezasını ödeyeyim de ben bu adamı görmedim neden dur ihtarı için ceza yiyorum? Para lazım çok para bissürü para..
  • 02-10-2018, 21:46:58
    #23
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin para ihtiyacı olmasaydı kuralların çiğnenmesi serbest mi olacaktı? Ya da “bizim paraya ihtiyacımız yok, kaldırın radarları” mı denilecekti? Hayal ettiğin ülke bu mu? Cidden hayata bakış açış bu mu? Çok merak ediyorum vallahi.

    Bu yorumu sadece prim yapmak için artığını düşünüyorum.
    emin ol radar sayısı az dı bazı cezaları görmüyorlardı mesala kasksız motor binmeyi nazillide uzun zamandır uygulanmıyordu şimdi başladır ceza yazmayı
  • 02-10-2018, 22:36:50
    #24
    Radar cezasını egm dışında bir yerden öğrenebiliyor muyuz?
    Garanti.com.tr'den baktım bir şey çıkmadı.
  • 02-10-2018, 22:44:45
    #25
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radar cezasını egm dışında bir yerden öğrenebiliyor muyuz?
    Garanti.com.tr'den baktım bir şey çıkmadı.
    gib.gov.tr den bakabilirsin
    tc no tescil no falan gerekli ruhsat yanında olsun
  • 02-10-2018, 22:45:20
    #26
    hız sınırı 180 olan yerden 205 ile geçip 395 TL ceza gönderen bir ülkedeyiz normal karşılamak lazım.
  • 02-10-2018, 22:45:23
    #27
    Ödemeyi vergi dairesinden nakit olarak yaparsanız %25 indirim yapıyorlar, son 1 senede 2 defa %30+ ve 1 defa %10+ ceza ödedim ordan biliyorum Benim tek anlamadığım şey trafiğin aktığı bir hız var o trafikteki binlerce kişiye aynı anda ceza kesiyorlarmı yoksa aradan 3-5 kişi seçip onlaramı kitliyorlar.