Ödemeyi vergi dairesinden nakit olarak yaparsanız %25 indirim yapıyorlar, son 1 senede 2 defa %30+ ve 1 defa %10+ ceza ödedim ordan biliyorum

Benim tek anlamadığım şey trafiğin aktığı bir hız var o trafikteki binlerce kişiye aynı anda ceza kesiyorlarmı yoksa aradan 3-5 kişi seçip onlaramı kitliyorlar.