Devletin para ihtiyacı olmasaydı kuralların çiğnenmesi serbest mi olacaktı? Ya da bizim paraya ihtiyacımız yok, kaldırın radarları mı denilecekti? Hayal ettiğin ülke bu mu? Cidden hayata bakış açış bu mu? Çok merak ediyorum vallahi.
Bu yorumu sadece prim yapmak için artığını düşünüyorum.
emin ol radar sayısı az dı bazı cezaları görmüyorlardı mesala kasksız motor binmeyi nazillide uzun zamandır uygulanmıyordu şimdi başladır ceza yazmayı