• 27-09-2018, 18:56:28
    #10
    4.dkya kadar izledim. Gereksiz boş bir video olarak buldum.
  • 27-09-2018, 19:13:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bu aralar r10 off topic Ruhi Çenet beyin yeni reklam Pr çalışmasının yapıldığı yer oldu galiba?

    muhtemelen videoları izlenmiyor yada beklediği sayılara ulaşamıyor olabilir

    geçen haftada saçma bir iş ilanı vardı
  • 27-09-2018, 20:46:46
    #12
    NobranSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu aralar r10 off topic Ruhi Çenet beyin yeni reklam Pr çalışmasının yapıldığı yer oldu galiba?

    muhtemelen videoları izlenmiyor yada beklediği sayılara ulaşamıyor olabilir

    geçen haftada saçma bir iş ilanı vardı
    Ben ruhi çenetin çalışanıyım aslında. Aylık 5k'ya pr çalışmalarını yapmaktayım
  • 27-09-2018, 20:50:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ruhi çenetin çalışanıyım aslında. Aylık 5k'ya pr çalışmalarını yapmaktayım
    çalışana emekçiye her zaman saygı duyuyoruz, hayırlı işleriniz olsun hocam, kolaygelsin
  • 27-09-2018, 20:52:21
    #14
    NobranSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışana emekçiye her zaman saygı duyuyoruz, hayırlı işleriniz olsun hocam, kolaygelsin
    sadece şakaydı hocam
  • 27-09-2018, 21:00:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece şakaydı hocam
    bende şakana karşılık yazmıştım
  • 27-09-2018, 21:00:27
    #16
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok gereksiz bir video olmuş. Youtube'yi böyle boş içerikler ile dolduruyorlar. Dolar 1 TL olursa fiyatlar şu kadar düşermiş. Onu düz hesap herkes hesaplar. Bu video kime ne kattı acaba? Nacizane tavsiyem izleyecekseniz "Barış ÖZCAN" veya "Video Eğitim" Youtube kanallarını izleyin arkadaşlar.
    Youtubeyi boş işleriklerle dolduruyorlar ile Ruhi Çenet'in aynı cümlede olması üzdü açıkcası hocam.
    Youtube hesabımda 3-5 abonem var. Onlarda Ruhi, Barış ve Zihinx.
    Videoyu izlemediniz sanırım, yorumdan onu anladım. Dolar 1 TL olursa, neler alabilirizi anlatmıyor aslında Tabiri caizse bizim insanımızdan hiçbir şey olmaz diyor. Yani herşeyi dışarıdan alır, üretim kelimesi aklımıza gelmez diyor.
    Barış harikadır. Gerçi son videoları hoşuma gitmedi. Bioblog tarzına döndü, eski senaryosundan uzaklaştı.
    Fakat ölmeyecek videosunu koyayım

    https://www.youtube.com/watch?v=RHOg3FA9UwU

    Başa sarıp izliyorum.
  • 27-09-2018, 21:13:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtubeyi boş işleriklerle dolduruyorlar ile Ruhi Çenet'in aynı cümlede olması üzdü açıkcası hocam.
    Youtube hesabımda 3-5 abonem var. Onlarda Ruhi, Barış ve Zihinx.
    Videoyu izlemediniz sanırım, yorumdan onu anladım. Dolar 1 TL olursa, neler alabilirizi anlatmıyor aslında Tabiri caizse bizim insanımızdan hiçbir şey olmaz diyor. Yani herşeyi dışarıdan alır, üretim kelimesi aklımıza gelmez diyor.
    Barış harikadır. Gerçi son videoları hoşuma gitmedi. Bioblog tarzına döndü, eski senaryosundan uzaklaştı.
    Fakat ölmeyecek videosunu koyayım

    https://www.youtube.com/watch?v=RHOg3FA9UwU

    Başa sarıp izliyorum.
    harbiden efso videoymuş, paylaşımın için teşekkürler
  • 27-09-2018, 21:18:20
    #18
    Gold üye
    Sağdan soldan mı buluyor bilmiyorum ama en azından araştırıyor, araştırmayanlarda araştıranı eleştiriyor.