Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok gereksiz bir video olmuş. Youtube'yi böyle boş içerikler ile dolduruyorlar. Dolar 1 TL olursa fiyatlar şu kadar düşermiş. Onu düz hesap herkes hesaplar. Bu video kime ne kattı acaba? Nacizane tavsiyem izleyecekseniz "Barış ÖZCAN" veya "Video Eğitim" Youtube kanallarını izleyin arkadaşlar.
Youtubeyi boş işleriklerle dolduruyorlar ile Ruhi Çenet'in aynı cümlede olması üzdü açıkcası hocam.
Youtube hesabımda 3-5 abonem var. Onlarda Ruhi, Barış ve Zihinx.
Videoyu izlemediniz sanırım, yorumdan onu anladım. Dolar 1 TL olursa, neler alabilirizi anlatmıyor aslında Tabiri caizse bizim insanımızdan hiçbir şey olmaz diyor. Yani herşeyi dışarıdan alır, üretim kelimesi aklımıza gelmez diyor.
Barış harikadır. Gerçi son videoları hoşuma gitmedi. Bioblog tarzına döndü, eski senaryosundan uzaklaştı.
Fakat ölmeyecek videosunu koyayım

https://www.youtube.com/watch?v=RHOg3FA9UwU

Başa sarıp izliyorum.