Altın alıp bunu kuyumcuya vermek kadar saçma bir şey yok.
Kuyumcuyu zengin etmekten başka hiç bir şey değil ki o adam gittiğinde kuruş para da alamazsın.
La Casa de Papel Türk versiyonu diyeceğim ama bizdeki de ancak bu kadar komplike oluyor işte.
Bu arada altın çok yükseldiği için bu şekilde emanet altın ile çalışan kuyumcuların ciddi sıkıntıda olduğunu duydum. Benzer kaçma olaylarının artışı yakındır gibi geliyor.
Eeeeee atalarımız boşuna dememiş, adam olacak insan *** 'undan belli olur diye Bunlar'ın büyükleri halen soymaya devam ediyor. Malum alıştık, ÜLke de sıradan bir gün