La Casa de Papel Türk versiyonu diyeceğim ama bizdeki de ancak bu kadar komplike oluyor işte.
Bu arada altın çok yükseldiği için bu şekilde emanet altın ile çalışan kuyumcuların ciddi sıkıntıda olduğunu duydum. Benzer kaçma olaylarının artışı yakındır gibi geliyor.