harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evinde tutamıyolar çaldırma korkusuyla o yüzden tanıdıkları güvendikleri kuyumcularda biriktiriyorlar
Köylerde falan insanlar hırsızlık olmuyor diye kapıyı bile açık bırakıp yatar diye duyardım hep. Yanlışmış demek ki