• 06-09-2018, 19:34:41
    #10
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lehine oluyor. zarar etmiyorlar. aksine hem marka kazanıyor hemde kendileri. zaten yarışmacı alacağı belli. falan verilen ürünler de ÖTV ve KDV olmuyor resmi kurumlara bile binlerce bağış geliyor KDVden düşürttürüyoruz. Hediye vermek reklam çıkmak veya bağış yapmak aslında vergi kaçıranlar için gibi sanki.
    Pardon aleyhine yazmışım Bu işleyiş yapana tamamiyle bir avantaj sağlıyor. Gerek marka olarak, gerek vergi ve gerekse kullanıcı kazanma açısından hep fayda
  • 06-09-2018, 21:14:12
    #11
    yarisma mi duzenliceksin hocam?
  • 06-09-2018, 21:32:38
    #12
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarisma mi duzenliceksin hocam?
    Sayılır hocam, işte işleyişi ve sistemi anlamaya çalışıyorum. Araştırmalarımda hep devletin süslü kelimeleri olduğundan okuduğum yazılardan pek fazla bir şey anlayamadım o yüzden en sonunda böyle bir konu açma gereksinimi duydum