THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lehine oluyor. zarar etmiyorlar. aksine hem marka kazanıyor hemde kendileri. zaten yarışmacı alacağı belli. falan verilen ürünler de ÖTV ve KDV olmuyor resmi kurumlara bile binlerce bağış geliyor KDVden düşürttürüyoruz. Hediye vermek reklam çıkmak veya bağış yapmak aslında vergi kaçıranlar için gibi sanki.
Pardon aleyhine yazmışım Bu işleyiş yapana tamamiyle bir avantaj sağlıyor. Gerek marka olarak, gerek vergi ve gerekse kullanıcı kazanma açısından hep fayda