türknet paketimi yükselttim ve 35 megabitten 73megabite çıktı, uploadda 3 ten 4'e. Modem ayarlarında bunu görebiliyorum, türknet sitesinde de yükseltimiş olduğu gözüküyor. Modemim de destekliyor fakat neden ben bu kadar düşük hız alıyorum. Komşularla aynı zamanda başvurduk onlarda da aynı modem var ve tam anlamıyla 70 megabit alıyorlar. Bu sorunu nasıl çözebilirim
http://prntscr.com/kpyjrq
http://prntscr.com/kpylw4
İnternet hızımın neden yarısını kullanabiliyorum
30
●953
- 03-09-2018, 11:40:53
- 03-09-2018, 11:43:54ZyXEL-VMG3312B10Byahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2018, 11:46:04Hocam büyük ihtimalle turknet tarafından gerekli hız yükseltmesi sağlanmadı ya da henüz aktif olmadı. Çünkü türktelekom kullanıyorum kotayı aştığımda modemde ki hız değerleri değişmiyor ancak aldığım hız sınırlı oluyor yani bu sistemsel birşey, modemde gördüğünüz değeri almanız için sistemin izin vermesi gerekiyor diye düşünüyorum
- 03-09-2018, 11:46:21denedim hocam hız testindeki gibi iniyorxSwindLer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kablosuz alıyorum maalesefExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle