• 03-09-2018, 11:40:53
    #1
    türknet paketimi yükselttim ve 35 megabitten 73megabite çıktı, uploadda 3 ten 4'e. Modem ayarlarında bunu görebiliyorum, türknet sitesinde de yükseltimiş olduğu gözüküyor. Modemim de destekliyor fakat neden ben bu kadar düşük hız alıyorum. Komşularla aynı zamanda başvurduk onlarda da aynı modem var ve tam anlamıyla 70 megabit alıyorlar. Bu sorunu nasıl çözebilirim
    http://prntscr.com/kpyjrq
    http://prntscr.com/kpylw4
  • 03-09-2018, 11:42:47
    #2
    Modeminizin marka modeli nedir?
  • 03-09-2018, 11:43:54
    #3
    yahyagokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modeminizin marka modeli nedir?
    ZyXEL-VMG3312B10B
  • 03-09-2018, 11:45:12
    #4
    Idm ile herhangi bir dosya indirmeyi denermisin hocam ?

    düzenleme : kablosuz (2.4 ghz)'dan bağlanıyorsan modeme gelen maximim hızı göremeyebilirsin. Modeme ethernet kablosu ile bağlanırsanız daha sağlıklı sonuç alınabilir.
  • 03-09-2018, 11:45:26
    #5
    Kabloylamı kablosuzmu bu hızı alıyorsunuz ?
  • 03-09-2018, 11:46:04
    #6
    Hocam büyük ihtimalle turknet tarafından gerekli hız yükseltmesi sağlanmadı ya da henüz aktif olmadı. Çünkü türktelekom kullanıyorum kotayı aştığımda modemde ki hız değerleri değişmiyor ancak aldığım hız sınırlı oluyor yani bu sistemsel birşey, modemde gördüğünüz değeri almanız için sistemin izin vermesi gerekiyor diye düşünüyorum
  • 03-09-2018, 11:46:21
    #7
    xSwindLer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Idm ile herhangi bir dosya indirmeyi denermisin hocam ?
    denedim hocam hız testindeki gibi iniyor
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabloylamı kablosuzmu bu hızı alıyorsunuz ?
    kablosuz alıyorum maalesef
  • 03-09-2018, 11:49:23
    #8
    Kablo ile takıp hız testi yaparmısınız ?
  • 03-09-2018, 11:49:24
    #9
    16 mbit internetim var. Ben de 7 alıyorum. 0.70 de upload.
    TTneti aradım sorun görünmüyo dediler modemdendir dediler. Modemi değiştirdim hala 7 alıyorum. Konuyu takipteyim