türknet paketimi yükselttim ve 35 megabitten 73megabite çıktı, uploadda 3 ten 4'e. Modem ayarlarında bunu görebiliyorum, türknet sitesinde de yükseltimiş olduğu gözüküyor. Modemim de destekliyor fakat neden ben bu kadar düşük hız alıyorum. Komşularla aynı zamanda başvurduk onlarda da aynı modem var ve tam anlamıyla 70 megabit alıyorlar. Bu sorunu nasıl çözebilirim
http://prntscr.com/kpyjrq http://prntscr.com/kpylw4