Hocam büyük ihtimalle turknet tarafından gerekli hız yükseltmesi sağlanmadı ya da henüz aktif olmadı. Çünkü türktelekom kullanıyorum kotayı aştığımda modemde ki hız değerleri değişmiyor ancak aldığım hız sınırlı oluyor yani bu sistemsel birşey, modemde gördüğünüz değeri almanız için sistemin izin vermesi gerekiyor diye düşünüyorum