Sorduğunuz soru konuşmak için hangi dili bilmeliyim sorusu ile eşdeğer.
Kimisi derdini ingilizce anlatır kimisi türkçe. İstersen ispanyolca öğrenip anlat derdini. Sonuçta hangi dil olursa olsun konuşacaksın.
Dili şu kadar zamanda öğrenirim diye bir şey de söz konusu değil. Nasıl ki türkçeyi tamamen bilmiyor, her geçen gün yeni kelime öğreniyorsak aynısı seçeceğiniz yazılım dili için de geçerlidir.
Uygulama yazmak için hangi dil?
11
●317
- 30-08-2018, 23:20:15eTORAMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kitap yazsan okunur :=) bu kadar iyi anlatılırdı. - 31-08-2018, 00:43:04Bende ufak bir şey eklemek istiyorum, program yazmak sadece kod bilmek ile olmuyor. Tabi kesinlikle kod bilmek gerekli ama yeterli değil. Temel parametre analiz kabiliyeti ve algoritma. Yani kendini sadece kodlari olusturan kelimeleri ögrenmeye şartlama, ayni zaman da bu kelimeler ile kendini nasil anlatirsin, bunlari da dusun. Yoksa kod ögrenmek tahmin ettiginden de kolay, google baba saolsun butun ihtiyacini anlik olarak karsilar. Bunu naçizane 2004 yılından bu yana kod yazan birisi olarak söyluyorum.