eTORAMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorduğunuz soru konuşmak için hangi dili bilmeliyim sorusu ile eşdeğer.

Kimisi derdini ingilizce anlatır kimisi türkçe. İstersen ispanyolca öğrenip anlat derdini. Sonuçta hangi dil olursa olsun konuşacaksın.

Dili şu kadar zamanda öğrenirim diye bir şey de söz konusu değil. Nasıl ki türkçeyi tamamen bilmiyor, her geçen gün yeni kelime öğreniyorsak aynısı seçeceğiniz yazılım dili için de geçerlidir.

Kitap yazsan okunur :=) bu kadar iyi anlatılırdı.