Bende ufak bir şey eklemek istiyorum, program yazmak sadece kod bilmek ile olmuyor. Tabi kesinlikle kod bilmek gerekli ama yeterli değil. Temel parametre analiz kabiliyeti ve algoritma. Yani kendini sadece kodlari olusturan kelimeleri ögrenmeye şartlama, ayni zaman da bu kelimeler ile kendini nasil anlatirsin, bunlari da dusun. Yoksa kod ögrenmek tahmin ettiginden de kolay, google baba saolsun butun ihtiyacini anlik olarak karsilar. Bunu naçizane 2004 yılından bu yana kod yazan birisi olarak söyluyorum.