• 27-08-2018, 10:05:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar teb'in internet bankacılığına ve ceptebe giremiyorum. "Şu anda işlem yapamıyoruz.Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" yazıyor. Benzer sorun yaşayan var mı? 1 saattir devam ediyor.
  • 27-08-2018, 10:08:27
    #2
    Bende de aynı.
  • 27-08-2018, 10:12:04
    #3
    Bende de aynı sorun var.
  • 27-08-2018, 10:13:59
    #4
    Bende de aynı problem var. Tel destek hatları bile sıkıntılı.
  • 27-08-2018, 10:14:20
    #5
    Daryl_Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de aynı sorun var.

    Edit: derken düzeldi
    Bende devam ediyor. Bazen giriyor ama işlem yapamıyorum
  • 27-08-2018, 10:16:55
    #6
    Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende devam ediyor. Bazen giriyor ama işlem yapamıyorum
    Bir anlığına düzelmişti tekrar hata vermeye başladı :/
  • 27-08-2018, 10:18:56
    #7
    bende hiçbir işlem yapamıyorum
  • 27-08-2018, 10:35:51
    #8
    Müşteri temsilcisi internet ve mobil şubede bakım olduğunu söyledi büyük ihtimal öğleden sonra biter dedi kesin saat vermedi. Ayrıca telefon bankacılığı da yapılamıyor. Bakiyemi bile söyleyemedi atm lerden bakabilirsiniz dedi. Bu arada benimki cepteteb
  • 27-08-2018, 10:39:02
    #9
    pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri temsilcisi internet ve mobil şubede bakım olduğunu söyledi büyük ihtimal öğleden sonra biter dedi kesin saat vermedi. Ayrıca telefon bankacılığı da yapılamıyor. Bakiyemi bile söyleyemedi atm lerden bakabilirsiniz dedi. Bu arada benimki cepteteb
    Bakımmış ne güzelde yalan söylüyorlar. Bir sorun var deseler ölecekler. Bakımsa niye 9 günlük tatilde yapmıyorlar. 9 günlük bir aradan sonra ilk işlem günü piyasa açılır açılmaz bakım mı yapıyorlarmış