Merhaba arkadaşlar teb'in internet bankacılığına ve ceptebe giremiyorum. "Şu anda işlem yapamıyoruz.Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" yazıyor. Benzer sorun yaşayan var mı? 1 saattir devam ediyor.