Müşteri temsilcisi internet ve mobil şubede bakım olduğunu söyledi büyük ihtimal öğleden sonra biter dedi kesin saat vermedi. Ayrıca telefon bankacılığı da yapılamıyor. Bakiyemi bile söyleyemedi atm lerden bakabilirsiniz dedi. Bu arada benimki cepteteb