• 16-08-2018, 23:55:26
    #1
    Bazen derler ya 1 akraba 100 tane arkadaştan daha iyidir diye... Bana göre uydurma bir laf. Geçtiğimiz günlerde İzmir dönüşünde malatyaspor taraftarı olarak feci bir trafik kazası atlattık. Yaralandık ama şükür ki kayıp vermedik. Bu haberi televizyonlar, haber kanalları ve sosyal medya kanalları bas bas bağırarak verdiler. Hiç tanımadığımız insanlar bile bizim numaramızı bir şekilde bulup aradılar ve uzak yerden yanımıza gelenler oldu. Fakat haberi duyup gören (duyduklarından kesinlikle eminim çünkü ben sosyal medyada bilgi verme amaçlı paylaşımlar yaptım ve bunu beğendiler) akrabalarımızın çoğu, tenezzül edip bir alo bile diyemediler. Herhangi bir arama beklentimiz yok fakat o kaza ile Allah bizlere çok şey gösterdi. Sonuç olarak 1 dostun, 100 akrabadan daha iyi olduğuna kanaat getirdim. Yazımı okuyan herkese teşekkür ediyorum.. İyi forumlar dilerim..
  • 16-08-2018, 23:56:48
    #2
    Dostunu seçebilirsin, dost özeldir bu yüzden.

    Büyük geçmiş olsun bu arada, kayıp olmamasına sevindim.
  • 16-08-2018, 23:58:50
    #3
    Dostu akrabayı bilmemde insanlar olarak çok bozulduk,artık kimsede samimiyet aramıyorum.Ne arayanım var ne aradığım insanlar var.Bişey oldu insanlık olarak gerçekten bozulduk.
  • 17-08-2018, 00:34:58
    #4
    Dostum sen zengin değilsindir o yüzden aramamışlardır, direk alıma gelen bu. dediklerimi yanlış anlama, bizde aile olarak attan yayana düştük dost kim düşman kim öğrendik ordan alıntıladım. Büyük geçmiş olsun..
  • 17-08-2018, 00:41:33
    #5
    Geçmiş olsun hocam takma o kadar boş ver. Bazı akrabaların 5 kuruş bile değeri yoktur.
  • 17-08-2018, 00:45:07
    #6
    Bu zamana kadar dostlarımdan gördüğüm desteği çoğu akrabamdan görmedim şahsen.
    Bu arada Geçmiş olsun.
  • 17-08-2018, 00:57:07
    #7
    Başımıza kötü bir şey geldiğinde ne yazık ki en yakın akrabalar sayesinde dedikodu aldı başını gidiyor.

    (anlatım bozukluğu oldu.)


    Moto G (4) cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-08-2018, 01:54:39
    #8
    deplasmana gidiyorsun, dayak yemeyi yahut başkaca zarar görmeyi göze alıyorsun, sonra 'Duran emmim niye aramadı'. ben olsam ben de aramam, İzmir e deplasmana gidecek yeğenim yok der, yeğenlikten reddederim.
    bakınız, 4271 sayılı türk medeni kanunumuzun 286 maddesinde yer alan soybağının reddine ilişkin hükümler.
    teşekkür ederiz.
  • 17-08-2018, 02:24:34
    #9
    profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostunu seçebilirsin, dost özeldir bu yüzden.

    Büyük geçmiş olsun bu arada, kayıp olmamasına sevindim.
    Çok teşekkürler..
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostu akrabayı bilmemde insanlar olarak çok bozulduk,artık kimsede samimiyet aramıyorum.Ne arayanım var ne aradığım insanlar var.Bişey oldu insanlık olarak gerçekten bozulduk.
    Maalesef. Anlam veremeyeceğimiz şekilde bozulduk..
    Blackstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sen zengin değilsindir o yüzden aramamışlardır, direk alıma gelen bu. dediklerimi yanlış anlama, bizde aile olarak attan yayana düştük dost kim düşman kim öğrendik ordan alıntıladım. Büyük geçmiş olsun..
    Maalesef zengin değilim. Çok saolun
    PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam takma o kadar boş ver. Bazı akrabaların 5 kuruş bile değeri yoktur.
    Teşekkürler hocam haklısınız
    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamana kadar dostlarımdan gördüğüm desteği çoğu akrabamdan görmedim şahsen.
    Bu arada Geçmiş olsun.
    Saolun teşekkürler..
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başımıza kötü bir şey geldiğinde ne yazık ki en yakın akrabalar sayesinde dedikodu aldı başını gidiyor.

    (anlatım bozukluğu oldu.)


    Moto G (4) cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    O dedikodular maalesef alıyor başını gidiyor.
    byaolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deplasmana gidiyorsun, dayak yemeyi yahut başkaca zarar görmeyi göze alıyorsun, sonra 'Duran emmim niye aramadı'. ben olsam ben de aramam, İzmir e deplasmana gidecek yeğenim yok der, yeğenlikten reddederim.
    bakınız, 4271 sayılı türk medeni kanunumuzun 286 maddesinde yer alan soybağının reddine ilişkin hükümler.
    teşekkür ederiz.
    Kanun dersi verme yeri değil burası. Ben teşekkür ediyorum. Asıl mevzu deplasmana gitme olayı da değil. Daha önce de üniversite sınavı yolculuğunda da kaza geçirdim ve aynı durumla karşılaştım. İsterseniz üniversite sınavı için de veya herhangi bir ziyaret için de yolculuk yapmayalım ha ne dersiniz?