Bazen derler ya 1 akraba 100 tane arkadaştan daha iyidir diye... Bana göre uydurma bir laf. Geçtiğimiz günlerde İzmir dönüşünde malatyaspor taraftarı olarak feci bir trafik kazası atlattık. Yaralandık ama şükür ki kayıp vermedik. Bu haberi televizyonlar, haber kanalları ve sosyal medya kanalları bas bas bağırarak verdiler. Hiç tanımadığımız insanlar bile bizim numaramızı bir şekilde bulup aradılar ve uzak yerden yanımıza gelenler oldu. Fakat haberi duyup gören (duyduklarından kesinlikle eminim çünkü ben sosyal medyada bilgi verme amaçlı paylaşımlar yaptım ve bunu beğendiler) akrabalarımızın çoğu, tenezzül edip bir alo bile diyemediler. Herhangi bir arama beklentimiz yok fakat o kaza ile Allah bizlere çok şey gösterdi. Sonuç olarak 1 dostun, 100 akrabadan daha iyi olduğuna kanaat getirdim. Yazımı okuyan herkese teşekkür ediyorum.. İyi forumlar dilerim..