• 16-08-2018, 10:54:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    Şöyle bir sorum olucak ,

    Benim ailem memlekette yaşıyor , ben ise İstanbul’da . Küçük kardeşim var lise ye başlayacak . Onun vekaletini almam yeterli olur mu ? Ve ücret ne kadar talep ediyorlar
  • 16-08-2018, 10:57:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne için vekalet alacaksın hocam sen?
    Okulu istanbul'da okusun diye mi düşünüyorsun?
  • 16-08-2018, 10:58:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne için vekalet alacaksın hocam sen?
    Okulu istanbul'da okusun diye mi düşünüyorsun?
    Aynen hocam okulu İstanbul’da okusun diye
  • 16-08-2018, 10:59:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Fero5634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam okulu İstanbul’da okusun diye
    Bir okula danışırsan daha sağlıklı bilgi alırsın ama ben adres bildirimi yapılması yeterli diye biliyorum.
  • 16-08-2018, 11:01:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir okula danışırsan daha sağlıklı bilgi alırsın ama ben adres bildirimi yapılması yeterli diye biliyorum.
    Okula gittim , net bir cevap alamadım . Geçde kalmak istemiyorum
  • 16-08-2018, 11:03:15
    #6
    Fero5634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okula gittim , net bir cevap alamadım . Geçde kalmak istemiyorum
    okul olayları çok karıştı net bilgim yok ancak ikameti aldıktan sonra nasıl bir vekalete gerek var acaba ? bahsettiginiz şey velisi olarak gözükmek ise sanırım bunun için bir vekalete gerek yok . veliliğin vekaleti diye birşey sanmıyorum abisi de olabilir babası da annesi de.
  • 16-08-2018, 11:07:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okul olayları çok karıştı net bilgim yok ancak ikameti aldıktan sonra nasıl bir vekalete gerek var acaba ? bahsettiginiz şey velisi olarak gözükmek ise sanırım bunun için bir vekalete gerek yok . veliliğin vekaleti diye birşey sanmıyorum abisi de olabilir babası da annesi de.
    Ben bir problem yaşamamak için vekalet düşünüyorum net olarak velisi olarak gözükmek için
  • 16-08-2018, 11:10:56
    #8
    Fero5634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir problem yaşamamak için vekalet düşünüyorum net olarak velisi olarak gözükmek için
    öyle bir vekalet yok hocam en azından ben oldugunu sanmıyorum teknik olarak olmaz velilik resmi bir makam değil çünkü. annesi gider annesi veli olur babası gider babası olur ya da abisi gider velisi o olur . problem olacak bir husus değil bu . siz neyi oluyorsunuz dediklerinde abisiyim vekaletim var diye hayal ettim şu an yok olmuyor . yasal olarak hiç bir sorun olacagını sanmıyorum velisi benim deyip geçin. zira anne baba rahatsız benim ufakla da hep ben ilgileniyorum kimse vekalet sormadı
  • 16-08-2018, 11:11:57
    #9
    Mahkemeden alınacak velayet , vasilik kararı ile karıştırıyor olabilir misiniz ?


    - Okul için annesi ile birlikte kendi ikametgahınıza almanız yeterli olacaktır.