Merhaba
Şöyle bir sorum olucak ,
Benim ailem memlekette yaşıyor , ben ise İstanbulda . Küçük kardeşim var lise ye başlayacak . Onun vekaletini almam yeterli olur mu ? Ve ücret ne kadar talep ediyorlar
Vekalet işlemi ile ilgili bilgisi olan
9
●260
- 16-08-2018, 10:58:22Üyeliği durdurulduAynen hocam okulu İstanbulda okusun diyeteknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2018, 10:59:24Üyeliği durdurulduBir okula danışırsan daha sağlıklı bilgi alırsın ama ben adres bildirimi yapılması yeterli diye biliyorum.Fero5634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2018, 11:01:11Üyeliği durdurulduOkula gittim , net bir cevap alamadım . Geçde kalmak istemiyorumteknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2018, 11:03:15okul olayları çok karıştı net bilgim yok ancak ikameti aldıktan sonra nasıl bir vekalete gerek var acaba ? bahsettiginiz şey velisi olarak gözükmek ise sanırım bunun için bir vekalete gerek yok . veliliğin vekaleti diye birşey sanmıyorum abisi de olabilir babası da annesi de.Fero5634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2018, 11:07:01Üyeliği durdurulduBen bir problem yaşamamak için vekalet düşünüyorum net olarak velisi olarak gözükmek içinbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2018, 11:10:56öyle bir vekalet yok hocam en azından ben oldugunu sanmıyorum teknik olarak olmaz velilik resmi bir makam değil çünkü. annesi gider annesi veli olur babası gider babası olur ya da abisi gider velisi o olur . problem olacak bir husus değil bu . siz neyi oluyorsunuz dediklerinde abisiyim vekaletim var diye hayal ettim şu anFero5634 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok olmuyor . yasal olarak hiç bir sorun olacagını sanmıyorum velisi benim deyip geçin. zira anne baba rahatsız benim ufakla da hep ben ilgileniyorum kimse vekalet sormadı
- 16-08-2018, 11:11:57Mahkemeden alınacak velayet , vasilik kararı ile karıştırıyor olabilir misiniz ?
- Okul için annesi ile birlikte kendi ikametgahınıza almanız yeterli olacaktır.
yok olmuyor . yasal olarak hiç bir sorun olacagını sanmıyorum velisi benim deyip geçin. zira anne baba rahatsız benim ufakla da hep ben ilgileniyorum kimse vekalet sormadı