Ben bir problem yaşamamak için vekalet düşünüyorum net olarak velisi olarak gözükmek için
öyle bir vekalet yok hocam en azından ben oldugunu sanmıyorum teknik olarak olmaz velilik resmi bir makam değil çünkü. annesi gider annesi veli olur babası gider babası olur ya da abisi gider velisi o olur . problem olacak bir husus değil bu . siz neyi oluyorsunuz dediklerinde abisiyim vekaletim var diye hayal ettim şu an

yok olmuyor . yasal olarak hiç bir sorun olacagını sanmıyorum velisi benim deyip geçin. zira anne baba rahatsız benim ufakla da hep ben ilgileniyorum kimse vekalet sormadı