Merhaba

Şöyle bir sorum olucak ,

Benim ailem memlekette yaşıyor , ben ise İstanbul’da . Küçük kardeşim var lise ye başlayacak . Onun vekaletini almam yeterli olur mu ? Ve ücret ne kadar talep ediyorlar