Genç yaşlı arkadaşlardan tavsiyeler beklerim;<br><br>Sağı solu kırıp dökmüyorum ancak çok kalp kırabiliyorum. Doktora gitsem 5 mg.'la başlayacakları hap var onun da 100'a kadar yolu var. Sonu yok.<br><br>Doğal yollar; ot olur, çay olur paylaşabilirseniz memnun olurum. Halim psikiyatrlık belki ama ona da bütçe yetmez. Viziteler malum. Esasen yolların hepsini biliyorum da dökülüp açılmak istedim.<br><br>Öfkelenecek sinirlenecek bir hayatım da yok. Allah'a ve verdiği nimetlere bin şükür. Bu haller tamamen şımarıklıktan..<br><br>Selametle.
<br>Çözemiyorum.<br>Yasadigim en uc olay kiz arkadasimi tokat manyagi yapmakti. Zaten ayrıldım sonra.