10-15 Bin Tl İş Yapılır mı?(İşyeri Açma)
21
●1.390
- 02-08-2018, 16:49:28Ps salonu o paraya açılmaz televizyonlar psler dekor vs masraf çok fazla çıkar fotokopi işi bulunduğun konumda üniversite varsa olabilir ama sınav dönemleri diğer işlere bakman biraz zorlaşır. Bence o parayı sermaye yapıp e-ticaret işine gir instagram vs yerlerden uygun fiyatlı ürünler satabilirsin.
- 02-08-2018, 17:38:26Bunu daha önce düşünmüştüm fakat 1 kişi ile hal olacak bir iş değil sanırım, ekstra eleman olursa da karı pek olur mu bilinmezMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde buna odaklanınca bilgisayarı bırakmak gerekecek sanırım
Sadece renksiz fotokipi iş yapar mı? Hem dolar uçmuşken makina almak bile baya pahalı olur :/ Copy Center merkezi düşünmüştüm renkli ve renksiz fotokopi(afiş, el ilanı..vs. kısaca kağıt işi) şeklinde ama o da baya masraflı iş :/MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleman, Kira ve giderler çay evinin karını geçmez mi hocam ?fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok ya buralarda kira o kadar yüksek değil. Uygun yer bulunurVoli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece fotokopi makinası olan bir yer kar elde eder mi? :/ E ticaret sitelerinde de satış yapmak meseledir, reklama bütçe verilse dahi sıfırdan bir site/sayfa için satış biraz zor olurSemihGlnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-08-2018, 18:10:12hocam dediğiniz şekilde 500 tl günlük ciro ile ay sonu en az 3000 tl zarar yazar o çay ocağı haberin olsun.benim bir arkadaşta sizin gibi hesaplar yaparak bir çay ocağı devralmıştı yapma etme dedim hesap ettim dedim bak bu kadar zarar yapacaksın aylık dinlemedi o daha fazla zarar etti uzunca süre devredemedi falan çok çektiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

dahası 1500 e çalışacak elemandan hayır gelmez hele iki tane 1500 tl maaşlı eleman dükkanı batırır 2 eleman günlük yemek masrafı kılçıksız 30 tl tutar 1500 e çalışırım yemekte istemem diyen elemandan ise kork o kasayı yer
- 02-08-2018, 18:20:57Ortama göre değişir ben üniversitedeyken sınav zamanları part-time çalışmaya gidiyordum 7 makina vardı 10 kişi filan yetişemiyorduk 3-4 hoca da bağlarsanız çok güzel kazanç oluyor.Kampüsün içinde 4-5 dükkan vardı hepsi aynı şekildeydi. 16 Bin öğrencinin olduğu bir kampüs hesabınızı si daha iyi yaparsınız.Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2018, 01:40:16Sizin yorumlarınız İstanbul vs. büyük şehirler için mantıklı. Ancak doğuda pek çok yerde asgari ücretin yüksek bir maaş olduğu pek çok yer var.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi arkadaş doğu demiş ama hangi şehir olduğunu yazmamış.
Pek çok yerde günlük 500 TL ciro iyi bir rakam bile sayılabilir.
Diğer taraftan 10-15 bin için çay ocağı ve fotokopi işi de olabilir işler. ama lokasyon çok önemli. üniversiteye yakın yerde sadece siyah-beyaz makine ile de çok iyi iş yapılabilir. bir kaç çalışkan öğrenciden ya da hocadan notları alıp satmak bile güzel iş. yani satmak derken normalde sayfası 25 kuruşdan çekiliyorsa siz sayfası 50 kuruşdan çekeceksiniz falan.
çay ocağı işi de sanayi sitesi yada iş hanı tarzı yerlerde güzel iş yapabilir. etrafta başka ocaklar yoksa özellikle.
bir de aklıma çiğ köfte işi geldi. çok masrafı olmuyor diye biliyorum kuruluş aşamasında. - 03-08-2018, 07:44:02ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asgari ücret 1500 tl değil ki hocam
1500 tl ye kaçak işçi çalıştırılır. kaldı ki sigorta yapılması zorunlu hele ki sanayi gibi ortamlarda kaçak işçi çalıştırmak küçük yerde daha zor neden dersen ufak bir tartışma yaşadığın bir esnaf seni rahatça şikayet eder haberin olmaz takibe düşersin sonra yersin cezayı.
ucuz ve sigortasız işçi demek her zaman için şu kaygıyı yaşatır acaba eleman bugün işe gelecek mi. adam başka iş buldu mu arkasına bile bakmaz gider. para vermiyorsun ki niye dursun sirkülasyon ise müşteri kaybı yaratır. eleman alırsın hırsızdır müşteri dükkanlarına çay getirirken çaktırmadan birinin telefonunu çalar yada kasayı patlatır. basar gider bul bulabilirsen.
o nedenle doğru işçiyi bulup hakkını yasal olarak piyasa şartlarına uygun olarak sgk lı sözleşmeli olarak çalıştırmak lazım bununda maliyeti söz konusu.ama kafan rahat olur. - 03-08-2018, 08:21:42hali hazırda çalışıyormusun, senin yerinde olsam 5 kağıt sermaye ayırırım. az biraz yol parası ile toptan tekstil alışverişi yaparım, satmaya çalışırım.
Birde buna odaklanınca bilgisayarı bırakmak gerekecek sanırım
