çay ocağı neredeyse bütün gelir kar giderler çok düşük kazanç çok yüksek aylık 500 1500 tlden çok daha fazla kazanabilirsin.
Bunu daha önce düşünmüştüm fakat 1 kişi ile hal olacak bir iş değil sanırım, ekstra eleman olursa da karı pek olur mu bilinmez

Birde buna odaklanınca bilgisayarı bırakmak gerekecek sanırım
Merhaba,
Playstation cafeleri artık eskisi gibi popüler konumda değil diye düşünüyorum. Ama okula yakın bir yere fotokopi merkezi ya da küçük kırtasiye gibi bir şey açabilirim diyorsanız. O zaman güzel para kazanabilirsiniz diye düşünüyorum. Tabii bununda ne kadarlık bir bütçe gerekir, sizin bütçenizi karşılar mı araştırmak gerekiyor.
Sadece renksiz fotokipi iş yapar mı? Hem dolar uçmuşken makina almak bile baya pahalı olur :/ Copy Center merkezi düşünmüştüm renkli ve renksiz fotokopi(afiş, el ilanı..vs. kısaca kağıt işi) şeklinde ama o da baya masraflı iş :/
askıcı çocuk çay dağıtımında e yan dükkan acil çay istedi diafondan kim verecek

veya bardaklar birikti askıcı çocuk mu beklenecek yıkanması için. çay demlenecek . markalar sayılacak tost yapılacak haftalık para toplanacak vs bunların hepsini askıcı çocuk mu yapacak
tabi ekstra eleman maliyetlerini de hesap etmek lazım değil mi
keşke yazdığınız gibi kolay olsa çaycılık işi bilmeyen çaycı kazan bile patlatır haberiniz olsun her dakika insanın gözü o çay ocağında olmalı ince hesaptır çay demlemek
Eleman, Kira ve giderler çay evinin karını geçmez mi hocam ?

10-15 bin liraya anca kirayo ödersiniz.
Yok ya buralarda kira o kadar yüksek değil. Uygun yer bulunur

Ps salonu o paraya açılmaz televizyonlar psler dekor vs masraf çok fazla çıkar fotokopi işi bulunduğun konumda üniversite varsa olabilir ama sınav dönemleri diğer işlere bakman biraz zorlaşır. Bence o parayı sermaye yapıp e-ticaret işine gir instagram vs yerlerden uygun fiyatlı ürünler satabilirsin.
Sadece fotokopi makinası olan bir yer kar elde eder mi? :/ E ticaret sitelerinde de satış yapmak meseledir, reklama bütçe verilse dahi sıfırdan bir site/sayfa için satış biraz zor olur