• 22-07-2018, 20:40:13
    #19
    yine aynı kişiye reklam hizmeti sunabilmek için bile olsa kimsenin "mesaj içeriğini" başka bir siteye aktaracağını düşünmüyorum
  • 22-07-2018, 20:50:49
    #20
    Zarar etse ya da kazanamasa şimdiye açık durumuydu ki tabi hayır.
  • 22-07-2018, 20:55:26
    #21
    Big data. Artificial intelligence.
    şimdi merak edenler araştırsın biraz.
    Bazı yerlerde görmüştüm yerli whatsapp gelecek dendiğinde "asla kullanmam bilgilerimi Türkler görmesin " sözde vatanseverler vardı.Özellikle onlar ne olduğunu araştısın.
    Elin gavuru senin sohbetinden tüm türklerin sohbetinden ne istediğini buluyor ve onu sana veriyorr sende alıyorsun.
  • 22-07-2018, 22:48:31
    #22
    Cuma mesajlarından para kazanmaya yoğunlaşmışlar.
  • 22-07-2018, 22:59:56
    #23
    Askerde santral eriydim gözlemlediğimde binbaşı da dahil çoğu komutanlar gizli belgeleri hep Whatsapp ile birbirlerine yolluyordu. Bunu bile başaran şirketin para kazanmasına gerek var mı? Bence yok
  • 23-07-2018, 00:26:44
    #24
    kişisel datadan
  • 23-07-2018, 01:27:11
    #25
    arkadaşlar 1 tl üyelik ücretinden haberdar değilmisiniz acaba ? 1milyar kullanıcı eder 1 milyar tl (kullanıcıyı 1. yorumdaki arkadaşın yazdığına istinaden yazdım bilmiyorum kaç kullanıcısı var) uygulamayı ilk kurup telefonu yazdığınızda sizden 1 tl istiyor sıfır bir hatta deneyin isterseniz.
  • 23-07-2018, 01:29:59
    #26
    peki sizce sahibinden neden reklam koymuyor, veya ben mi görmüyorum?
  • 23-07-2018, 01:53:01
    #27
    Üyeliği durduruldu
    iws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar 1 tl üyelik ücretinden haberdar değilmisiniz acaba ? 1milyar kullanıcı eder 1 milyar tl (kullanıcıyı 1. yorumdaki arkadaşın yazdığına istinaden yazdım bilmiyorum kaç kullanıcısı var) uygulamayı ilk kurup telefonu yazdığınızda sizden 1 tl istiyor sıfır bir hatta deneyin isterseniz.
    Eskiden yıllık 1 TL ücret vardı, ama o ücret kaldırıldı.

    Ücret kaldırıldıktan sonra bildiğim kadarıyla tamamen ücretsiz oldu.

    Ayrıca 1 Milyar TL(200 milyon USD) whatsapp gibi firmalar çekirdek parasıdır, hemde sizin bahsettiğinize göre bir kere tahsil ediliyor.