iws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar 1 tl üyelik ücretinden haberdar değilmisiniz acaba ? 1milyar kullanıcı eder 1 milyar tl (kullanıcıyı 1. yorumdaki arkadaşın yazdığına istinaden yazdım bilmiyorum kaç kullanıcısı var) uygulamayı ilk kurup telefonu yazdığınızda sizden 1 tl istiyor sıfır bir hatta deneyin isterseniz.
Eskiden yıllık 1 TL ücret vardı, ama o ücret kaldırıldı.

Ücret kaldırıldıktan sonra bildiğim kadarıyla tamamen ücretsiz oldu.

Ayrıca 1 Milyar TL(200 milyon USD) whatsapp gibi firmalar çekirdek parasıdır, hemde sizin bahsettiğinize göre bir kere tahsil ediliyor.