arkadaşlar 1 tl üyelik ücretinden haberdar değilmisiniz acaba ? 1milyar kullanıcı eder 1 milyar tl (kullanıcıyı 1. yorumdaki arkadaşın yazdığına istinaden yazdım bilmiyorum kaç kullanıcısı var) uygulamayı ilk kurup telefonu yazdığınızda sizden 1 tl istiyor sıfır bir hatta deneyin isterseniz.