Askerde santral eriydim gözlemlediğimde binbaşı da dahil çoğu komutanlar gizli belgeleri hep Whatsapp ile birbirlerine yolluyordu. Bunu bile başaran şirketin para kazanmasına gerek var mı? Bence yok