• 22-07-2018, 09:18:07
    #37
    Gencoglan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam adet yerini bulsun bari diyip suya tuz koysalarmış bari. Ters köşe olurdu

    valla ilk deneyimim oldugu icin içine pril koysalar içecektim onu zaten

    ama sağolsunlar koymadılar.

    hoş şimdi kayınvalidelerimin yemek sonrası kahve içmelerinde, ben içmeyince "masrafsız damat" diyor
  • 22-07-2018, 09:20:28
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Ağzınızın tadını bilmiyorsunuz siz beyler .Türk kahvesi candır, gerisi heyecandır.Özellikle evime misafir geldiğinde, misafir kalkmadan türk kahvesini içirir öyle uğurlarım.Orta şekerli her zaman tercihimdir.

    Ancak hayatımda içtiğim en berbat türk kahvesi, kız istemeye gittiğimiz zamandı .İçerisine pul biber, karabiber, tuz Allah ne verdiyse koymuşlardı.Ben yarım fincan zar zor içebildim, sonra eşim geldi oda bir baktı tadına, meğerse malzemeleri teyzesi koymuş, kendisi tadınca bırak götüreyim berbat dedi .
  • 22-07-2018, 10:43:24
    #39
    Varsa sıcak çikolata alabilir miyim?
    Çok kral tepkiler alıyorum. Deneyin.
    Kahve kapattırıp içerde fal baktırmaktan da yırtmış oluyorsunuz
  • 22-07-2018, 10:45:01
    #40
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağzınızın tadını bilmiyorsunuz siz beyler .Türk kahvesi candır, gerisi heyecandır.Özellikle evime misafir geldiğinde, misafir kalkmadan türk kahvesini içirir öyle uğurlarım.Orta şekerli her zaman tercihimdir.

    Ancak hayatımda içtiğim en berbat türk kahvesi, kız istemeye gittiğimiz zamandı .İçerisine pul biber, karabiber, tuz Allah ne verdiyse koymuşlardı.Ben yarım fincan zar zor içebildim, sonra eşim geldi oda bir baktı tadına, meğerse malzemeleri teyzesi koymuş, kendisi tadınca bırak götüreyim berbat dedi .
    öyle bir tane damat adayı kahveden zehirlenip rahmetli oldu. Benimde bardağın yarısı tuzdu. Kahve önüme geldiğinde o tuzun kokusunu aldım o derece tuz vardı içinde. Tam 3 gün damacananın yanında yaşamak zorunda kaldım. Su sebili bana bağlıydı resmen
  • 22-07-2018, 10:47:22
    #41
    Üyeliği durduruldu
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir tane damat adayı kahveden zehirlenip rahmetli oldu. Benimde bardağın yarısı tuzdu. Kahve önüme geldiğinde o tuzun kokusunu aldım o derece tuz vardı içinde. Tam 3 gün damacananın yanında yaşamak zorunda kaldım. Su sebili bana bağlıydı resmen
    Allah'tan hala hayattayım hocam, o gün birşey olmadı .Ama gerçekten tadı çok kötü.Sonuçta kız almaya gittik, onu mecbur içecez ama yarım fincanı bitirene kadar bende bittim.
  • 22-07-2018, 12:15:40
    #42
    Bi Türlü bende içemiyorum nedense acı geliyor yanında su olsa da çikoltası için içiyolar yalnız
  • 22-07-2018, 12:29:56
    #43
    LazyMt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ilk deneyimim oldugu icin içine pril koysalar içecektim onu zaten

    ama sağolsunlar koymadılar.

    hoş şimdi kayınvalidelerimin yemek sonrası kahve içmelerinde, ben içmeyince "masrafsız damat" diyor
    Masrafsız damat güzel lakapmış hocam
  • 22-07-2018, 13:36:43
    #44
    bende içemezdim damak tadımmı oturmamış bilmiyorum.
    şimdi olsa hemen içerim. hastasıyım şuanda. damağınız alışınca güzel gelir.
  • 22-07-2018, 15:42:13
    #45
    NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende içemezdim damak tadımmı oturmamış bilmiyorum.
    şimdi olsa hemen içerim. hastasıyım şuanda. damağınız alışınca güzel gelir.
    inşallah alışırım bende